Aquest és un d'aquells anuncis televisius que no deixen a ningú indiferent. Al principi et quedes mirant amb cara de extranyat, però que llets estan publicitant? Escoltant atentament la història del monstre que conten ... Oh Brother!
història de l’anunci
Podem observar a una família en principi ben estant on tots són feliços. Un bon dia decideixen tenir una mascota de companyia, el pare i la filla se’n van a una tenda d’animals per tal de comprar un. És aquí quan la nena es fixa en l’animal més lleig que hi ha en tota la tenda. El pare que no pot resistir-se a la mirada innocent de la nena que realment s’ha “enamorat” d’ aquell esser, acaba comprant la criatura.
L’animal té la capacitat de créixer quant més l’estimes, així que arriba un dia en què degut a les seves immenses dimensions, aquest pobre no entra en el cotxe que té la família al principi. Tothom està amoïnat per aquest problema, fins que apareix la gran solució: Comprar un mètode de transport on hi capegessin tots, i aquest no és menys que el nou Seat Altea XL.
A classe de COED l'Imma ens va proposar que miréssim l'anunci del Seat Altea XL i observéssim i féssim un anàlisi d'aquest.
Primerament es pot observar com el ritme de la música es diferent durant el transcurs de l'anunci, avança quan va passant l'anunci i també tendeix anar més lent en el moment que és vol remarcar una acció o que tingui més rellevància.
Al principi de l'anunci la cançó és lenta i quan el monstre va creixent llavors el ritme també avança i el volum també s'incrementa i és més fort. Quan tot és soluciona llavors, quan ja té el cotxe, cap al final la música torna a anar molt més ràpid.
Pel que fa a la iluminació, al principi de l'anunci és molt més fluixa i a mesura que anem avançant es fa molt més intensa, varia a mesura que passa l'anunci, la il·luminació és més fosca en moments tristos (tenda) en canvi quan és més clara és en moments de més alegria (quan creix el monstre).
Aquests anuncis tenen molta riquesa ja que des del principi no saps que s'anuncia.
història de l’anunci
Podem observar a una família en principi ben estant on tots són feliços. Un bon dia decideixen tenir una mascota de companyia, el pare i la filla se’n van a una tenda d’animals per tal de comprar un. És aquí quan la nena es fixa en l’animal més lleig que hi ha en tota la tenda. El pare que no pot resistir-se a la mirada innocent de la nena que realment s’ha “enamorat” d’ aquell esser, acaba comprant la criatura.
L’animal té la capacitat de créixer quant més l’estimes, així que arriba un dia en què degut a les seves immenses dimensions, aquest pobre no entra en el cotxe que té la família al principi. Tothom està amoïnat per aquest problema, fins que apareix la gran solució: Comprar un mètode de transport on hi capegessin tots, i aquest no és menys que el nou Seat Altea XL.
A classe de COED l'Imma ens va proposar que miréssim l'anunci del Seat Altea XL i observéssim i féssim un anàlisi d'aquest.
Primerament es pot observar com el ritme de la música es diferent durant el transcurs de l'anunci, avança quan va passant l'anunci i també tendeix anar més lent en el moment que és vol remarcar una acció o que tingui més rellevància.
Al principi de l'anunci la cançó és lenta i quan el monstre va creixent llavors el ritme també avança i el volum també s'incrementa i és més fort. Quan tot és soluciona llavors, quan ja té el cotxe, cap al final la música torna a anar molt més ràpid.
Pel que fa a la iluminació, al principi de l'anunci és molt més fluixa i a mesura que anem avançant es fa molt més intensa, varia a mesura que passa l'anunci, la il·luminació és més fosca en moments tristos (tenda) en canvi quan és més clara és en moments de més alegria (quan creix el monstre).
Aquests anuncis tenen molta riquesa ja que des del principi no saps que s'anuncia.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada