dilluns, 14 de desembre del 2009

Recitacions i debats

Avui a classe de COED hem continuat amb recitacions debats. Pel que fa a les recitacions molta gent ha optat per fer contes, potser perquè els semblava més amè de fer i més senzill. M'ha agradat molt el conte del príncep del Roc ja que l'ha explicat molt bé i amb una bona entonació que feia que fos fàcil d'entendre i proper.

Pel que fa els debats el que m'ha impactat ha estat el 1º debat, tractava de l'ús de l'uniforme a les classes i crec que han fet servir una idea original que fins ara no sabia vist, el fet de que l'espectador pensés que estava en un programa perquè feien servir "sms virtuals", posaven el número per enviar sms i finalment en treien estadístiques, m'ha semblat una bona idea.

L'altre debat l'hem fet el nostre grup i hem tractat del pla escola 2.0, m'he presentat en contra d'aquest model ja que el govern el vol implantar molt ràpid i falta encara molt per fer, de moment és molt costós i no hi han encara resultats favorables. No vol dir però que no estigui en contra de fomentar la pissarra digital, ja que crec que és una bona idea per fomentar un aprenentatge constructiu i que l'alumne pugui ser el subjecte i el professor el guia.

Ja només queda una sessió de debats i recitacions, però fins ara, la Imma ens ha dit que s'està superant la expectativa i això crec que és positiu, ja que molts de nosaltres, com jo no havíem participat d'un debat d'aquest calibre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada